Člen skupiny MVV Energie CZ, Zodpovědná energie

Nejčastější otázky


Pro koho je produkt „Levnější teplo 2016″ určen?

Sleva je připravena od 1. ledna 2016 pro zákazníky připojené k sekundárním rozvodům tepla (domácnosti, školy, veřejné budovy, podnikatelské subjekty a další), kteří s námi uzavřou víceletou dohodu o odběru tepelné energie.

 

Kolik ušetřím?

„Levnější teplo 2016″ nabízí dvě produktové řady. První z nich nabízí smlouvu na 5 let s cenou o 14,5 % nižší, než standardní cena. Druhou alternativou je roční kontrakt s cenou nižší o 3 %. Pro průměrnou domácnost to znamená, že může ušetřit i 3000 Kč ročně na vytápění svého bytu (průměrný odběr 2014 –  27 GJ).

 

Kdo mi pomůže s vysvětlením nového produktu?

Obchodní oddělení Teplárny Liberec je připraveno projednat veškeré detaily nové smlouvy, odpovědět na případné dotazy a připravit dokumentaci k podpisu. Kontaktujte nás na telefonu 485 386 311 nebo na emailu zc.vv1500690784m@ilt1500690784.dohc1500690784bo1500690784.

 

Proč je sleva podmíněná vázaností?

Je to právě dlouhodobý partnerský vztah s našimi zákazníky, který nám zaručí návratnost investic do efektivity soustavy. Zasmluvnění zákazníků na delší časové období nám tak umožňuje lépe plánovat výši a zaměření investic. Celý systém centrálního zásobování teplem tak bude v budoucnu stabilnější, z čehož budou profitovat zákazníci, kteří se dlouhodobě zbaví jakékoli starosti o teplo.

 

Jakou má zákazník jistotu, že slevu opravdu v ceně tepla dostane?

Slevu v ceně tepla oproti standardní ceně garantuje zákazníkovi nová smlouva s Teplárnou Liberec. V obsahu smlouvy je popsán cenový model, samotná sleva v ceně tepla a také její každoroční garance po dobu 5 let od roku 2016 (tedy pro období 2016 – 2020).

 

Jak bude garantováno, že Teplárna Liberec nenavýší uměle standardní cenu?

Sleva ve výši 14,5 % (pětiletý kontrakt) a 3 % (roční kontrakt) je zaručena dlouhodobou smlouvou a garance této slevy je právě obsahem smlouvy. Náklady i zisk teplárny podléhají přísné regulaci ze strany Energetického regulačního úřadu. Cena pro zákazníky s dlouhodobou smlouvou bude vždy výhodnější, než pro zákazníky bez dlouhodobého závazku.

 

Je sleva spojená i se snížením komfortu pro zákazníky? Změní se nějak poskytované služby?

Teplárna Liberec se nechystá nijak snižovat komfort vytápění a jakkoliv měnit přísné parametry výroby tepla. Naopak je i nadále připravena zákazníkům nabízet všechny služby, které jsou v ceně tepla již zahrnuty a k nim patří i non-stop servis a dohled nad dodávkami pro každého zákazníka a další.

Klíčové kontakty

Dispečink nonstop
    482 711 515, 606 778 914

 

Faktury, zálohy, inkaso
   485 386 308

Odstávka

Všichni zákazníci dostávají tepelnou energii tak, jak jsou zvyklí. Pro aktuální informace o vašem odběrném místě volejte dispečink.

Jak se k nám dostanete?

imgMap_tlib

Přihlášení k odběru novinek

Chcete dostávat pravidelné informace?
 

Tento web používá pro přizpůsobení obsahu webu a sledování návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více informací.